Servei d'Arxiu Municipal

El Servei d'Arxiu Municipal de Sant Iscle de Vallalta és un servei destinat a l'organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local. El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d'utilitat per a l'administració municipal. Garanteix els drets dels ciutadans, preserva els documents de conservació permanent i fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi de Sant Iscle de Vallalta.

L'Arxiu Municipal de Sant Iscle de Vallalta forma part de la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l'any 2007.

Línia de serveis:

  • Consulta de fons
  • Reprografia
  • Assessorament a arxius d'entitats i associacions
  • Suport a la investigació

Fons documentals:

L'Arxiu Municipal de Sant Iscle de Vallalta conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part  més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història, però també aplega fons d'institucions, fons d'entitats i fons personals, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin dipositar.

El quadre de fons aplega la informació bàsica del conjunt de fons i col·leccions de l'Arxiu Municipal de Sant Iscle de Vallalta

 

Persones destinatàries:

La població en general


Cost del servei:

Gratuït


Unitat responsable:

Diputació de Barcelona /  Xarxa d'Arxius Municipals


És un servei obligatori:

No

Com sol·licitar-ho:

Per fer consultes, us podeu adreçar a l'Ajuntament, al carrer de les Escoles núm. 2 de Sant Iscle de Vallalta.

Telèfon de contacte: 937 946 128

Correu electrònic: rrocosa@ajsantiscle.cat


Darrera actualització: 18.11.2022 | 09:45