Convocatòria del Ple de la Corporació

Divendres, 20 de desembre de 2024 de 15:15 a 16:15

Sessió extraordinària

Ordre del dia:

1r Punt.-Aprovació de l'acta de la sessió ordinària de data 25 de novembre de 2024 (Ple 2024/12).

2n Punt.- Aprovació definitiva de la determinació de la forma de gestió del servei municipal d'abastament i distribució d'aigua potable a Sant Iscle de Vallalta i del Reglament del servei (Exp. 2024/707).

3r Punt.- Aprovació d'una pròrroga del conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal del Maresme i l'Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta en matèria de Serveis Socials, Igualtat, altres programes de Benestar Social i d'Atenció a les persones i Servei d'informació i Atenció a les dones. Anualitat 2025 (Exp. 2021/1392).

4t Punt.-  Aprovació de l'addenda de pròrroga del conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta i el Consell Comarcal del Maresme del programa Temps per Cures (Exp. 2024/1408).

5è Punt.-  Aprovació inicial del pressupost de l'exercici 2025, bases d'execució i plantilla de personal (Exp. 2024/1358).

 

Us recordem que les sessions de Ple són públiques

Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta

carrer de les Escoles, 2 - 08359 Sant Iscle de Vallalta - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937946128
Adreça electrònica: st.iscle@santiscle.cat
Lloc web: www.santiscle.cat
Horari:  
De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Dilluns tarda, de 16 a 20 hores.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 17.12.2024 | 13:56